sreda, 21. september 2011

kvadratki in palčke in zelenjava

Ponedeljek zjutraj. Zakorakala sem v veliko kuhinjo, s setom nožev v roki in brez uniforme, ker jih vse do danes nismo dobili.Kuhinja je bila še sveža od počitnic, stvari skrbno zapakirane, zavite v folijo.  Najprej smo vse odpakirali, nato pa smo se posvetili higieni v kuhinji. Od slabega zraka in toplote, sem se začela omotično počutiti, skoraj sem omedlela ampak so me spravli k sebi.
Pri praksi smo se učili različne načine rezanja zelenjave, bilo je zelo zanimivo, čeprav, ko sam probaš enakomerno in lepo narezat zelenjavo, hitro ugotoviš, da vse ni tako preprosto kot zgleda.
<ni nekega občutka, da dejansko študiraš, čeprav ti profesorji dajo delo, se ti le- to ne zdi tako zelo pomembno in odlašaš z njim, nekatere domače naloge pa so pravzaprav zelo zabavne. <dela pa je kljub temu veliko. Za vsak praktični predmet se moraš pripravit, naredit raziskavo o vsem, poiskat informacije in se naučit, kaj sploh delaš.
Danes pa smo dobili težko pričakovane uniforme, meni je moja malo prevelika, tako da izgledam  kot da sem si  jo od nekoga sposodla, ampak manjše številke pač nimajo, se bom že navadla.  Ko bom uspela naredit sliko, dobite še slikovni materal. Zdaj pa grem nazaj na delo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar