petek, 9. december 2011

Sončno mrzel dan s prijetno lenobnostjo

Danes je bil čudovit sončen dan, mrzel a prijeten. Z nekaj pridiha pomladi, saj neko drevo cveti sredi decembra v parku. Nežne in drobne belo- roza cvetove razprostira prijetnim sončnim žarkom in jih postavlja naogled.  Spokojnost dopoldanskega parka, ljudje, ki hitijo skozi, da dosežejo ulico na drugi strani, pa tisti, ki mirno sedijo na klopcah in malicajo ali hranijo lačne labode in race in golobe. Takša prijetna mirnost z mešanico živžava. Nič občutkao božiču, ki se vztrajno približuje, moje iskanje daril se še kar ni končalo, decembersko vzdušje pa me še pravzaprav ni čisto zajelo. Ni tistega vonja po cimetu in kuhanem vinu, morda bo v sredo, ko imamo party. DAnes sem neverjetno lena, z mislimičisto drugje, daleč od kulinaričnega sveta.
Brala bi Murakamija,pa sem se odločila za Almo Karlin. Poslušala bi Leonarda, pa semse ustalila z nekaj indie rocka in nekaj osladnih ljubezenskih pesmi. Pisala bi, pa nimam navdiha.  Lena sem, ampak ne v slabem smislu. Srečna sem, z zadovoljnostjo nad vsem opravljenim delom, lahko uživam ta lenobni petek.
Večer bom javerjetneje preživela s knjigo v roki, ker se bo branje po dolgem času neverjetno prileglo, preden pakončam ta post, pa vas bom razvajala še  nekaj slikami naše ustvarjalnosti.
 Moja odlična pizza z vsem mogočim ( sirom, feto, pršuom, zelišči, salamo, čebulo, papriko, šampinjoni, ...) ,mmmmmmmmmm. :)
 izbor hladnih jedi in solat, ki smo jih pripravili.
 Fazanove prsi s krompirčkom, omako in kruhovo omako.
 Govedina Stroganoff, odlično. :)

Moji čudoviti mini glazirani korenčki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar