torek, 10. januar 2012

Prva

No, pa je prišla tudi prva objava letošnjega leta, za začetek vam vsem skupaj želim predvsem zdravo, zadovoljno in srečno novo leto, ki mu že pridno odštevamo dneve.

Čas gre res hitro, še pred nedavnim, sem odštevala odhod domov, zdaj pa sem spet tukaj v Dublinu. Po vsem čudovitem božičnem praznovanju, jedenju, času s družino in prijatelji ter nenazadnje tudi pridnemu kuhinjskemu delu, kjer sem pridobivala izkušnje, sem se zdaj posvetila še knjigam. Izpitno obdobje se je začelo včeraj in danes sem že na 2/3, saj sem odpisala 2 izpita, čaka pa me še eden naslednjo sredo. Prva dva sta šla ok, nista bila super nista bila pa katastrofalna, bomo rekli nekje v zlati sredini.
V sredo me čaka izpit iz začetne španščine, ki upam, da ga bom opravila z levo roko in ob tem dobila tudi visoko oceno, hja vsaj nekje is želim blestet. :)
Do 30. januarja me torej čaka takšno ležerno preživljanje dnevov, s knjigo v roki, dobro glasbo in hojo okoli. Zadala sem si plan, da grem v Galway za par dni, ker je baje najlepše Irsko mesto. Moram preverit, če bo cenovno dokaj ugodno se podam tja in vam potem spišem kaj lepegao Galwayu.
Vsako novo leto si rečem, zdaj pa ne bo nobenih zaobljub, potem jih sicer ne naredim uradno, ampak nekatere stvari sem se odločla nardit, med prvimi v vrsti je uživanje študentskega življenja. Hja, ker sem med tistimi srečneži, ki imajo priložnost okusiti študij in življenje v tujini, si želim pogledat malo Irske, se kaj novega naučit tudi o tej državi in seveda uživat. Potovanja pa so prava stvar za užitek, učenje in širjenje obzorja.
Še ena izmed stvari, ki sem se jih odločla počet v tem velikem glavnem mestu pa je, da izkoristim priložnosti za koncerte in trenutno imam v igri tri, morda mi lahko kdo pomaga pri izbiri, na katerega naj grem?
Izbira je med sledečimi: The Maccabees, Yann Tiersen in Australian Pink Floyd.

Ni komentarjev:

Objavite komentar