petek, 9. marec 2012

Koncert

Prvič, kolikokrat sem že izrekla to besedo, odkar pa sem v Dublinu, pa se zdi, kot da jo uporabim še veliko pogosteje. In tudi tokrat je bilo spet nekaj prvič, včerajšnji večer je bil zato še toliko bolj čudovit.
Kljub bolečemu grlu in ne preveč dobrem počutju, sem se odpravila na koncert, moj prvi tukaj v Dublinu. Koncert Yanna Tiersna se je včeraj odvil v koncertni dvorani Vicar street, ki je takšen prijeten prostor, v katerega mislim, da bom še kdaj zašla. Koncert naj bi se začel ob pol devetih in jaz sem ibla tam že ob 8. Nestrpno pričakovanje, ob petnajst čez osem, je prišla na oder instrumentalna skupina, dokaj zanimiva in nato, po kakšne pol ure, so se začele priprave na koncert. Nekaj minut čez devet so na oder prišli glasbeniki z Yannom Tiersenom na čelu, lahko se je začelo, od melanholičnih zvokov do energičnega zvočnega kaosa, ki pa se ob številu raznolikih glasbil in vokalov zlije v preprosto harmonijo.
Koncert, ki je trajal uro in pol, je minil prehitro, ob vsej lepoti in čarobnosti sem se počutila mnogo bolje, orevzelo me je in mi še enkrat znova dokazalo, da Yann Tiersen obvlada in to počne z vsem srcem. Večina, ga pozna zaradi glasbe v filmu Amelie, a njegov novi album, ki ga zdaj predstavlja na turneji, je svetlobna leta daleč od Amelie, a je prekrasen.
Tudi za Yanna je bilo prvič, da je stopil na oder in predstavil svoj novi album, vesela sem, da je izbral ravno Dublin.
Najbolj zabaven trenutek koncerta je bil napoved pesmi z naslovom Fuck me, Yann je povedal, to je lepa ljubezenska pesem za vas, imenuje se Fuck me. Moram priznati, da pesem zveni veliko bolje, kot njen naslov. Proti koncu koncerta je prišla na vrsto tudi moja najljubša pesem novega albuma z naslovom Monuments in v živo zveni prelepo, še veliko lepše, kot studio verzija.  Pravzaprav v živo zvenijo vse njihove pesmi še nekoliko bolj harmonično in glasba te  pritegne še močneje.
Ta prvič, je popoln. Še več dobrih koncertov.
Še povezava do pesmi Monuments:
http://www.youtube.com/watch?v=jF3WyEcgie4&ob=av2e

Ni komentarjev:

Objavite komentar