petek, 4. maj 2012

Ljubezen v maju in cvetenje

V maju je ljubezen in cvetlice in poletnost ali pomladnost. Svežina, ker je maj. Zaljubljenost in lepota, a maj na Irskem je še zmeraj siv in oblačen, tu pa tam, skozi sivino pogleda sonce in se nasmehne zeleni travi. Maj je čas za zaljubljenost ali za stres zaradi izpitov, ki se neznansko hitro približujejo, v sredo me čaka praktični izpit, v četrtek teorija, naslednji teden pa dalje. Fun times. :)
In zdaj je čas za pečenje nečesa in morda še za pesem ali dve, da zapolnita praznino blogovskega posta.


Tudi drevesa potrebujejo ljubezen,
Čeprav so brez srca.
In želijo objem,
Čeprav nimajo rok.
Tudi drevesa so živa,
Čeprav ne dihajo tako kot ljudje.
Moja drevesa,
So lepa in velika.
Objamem jih,
Včasih jim dam še poljub,
Ker tudi drevesa potrebujejo ljubezen.
Čeprav nimajo srca.

Ker je čas za ljubezen, ker je maj in cveti vse po malem, tudi moja ljubezen, ki se prebuja iz drobovja in slika metafore v pesmi, da jo začutim. 

Zjutraj me zbudi poljub,
Ali pa tebe zbudim s poljubom.
Oblečem se nazaj v svojo kožo,
Da sem samotna pojava,
Ti oblečeš svojo
In spet greva,
Vsak v nov dan,
S poljubom na ustnicah,
Ki ga nosim s seboj,
Dokler se spet ne srečava. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar