četrtek, 11. oktober 2012

Prevešanje poletne radosti in zimskega hrepenenja

Ko je zunaj dovolj mrzlo, da oblečeš zimski plašč in se naslednji dan spet segreje, kot da je nežen pomladansko poletni dan.  In to s soncem! Čas kar hiti in smo že skoraj na polovici oktobra, jaz pa še nisem opravla niti polovice stvari, ki bi jih mogla naredit za faks. V naslednjih 14 dneh moram napisat čuden esej, se naučit neke dolgočasnosti pri managmentu in se naučit stvari o mleku in siru in jajcih. Saj ni vse tako slabo kot sesliši, kajti po teh 14 dneh imam reading week, kar pomeni teden brez predavanj, sicer z veliko dela ampak vsaj četrtkov ne bom zdolgočaseno zapravljala v predavalnici in se spraševala, kaj za vraga ima Sneguljčica za opravit s Claudom Levijem Straussom in kaj ima lepi princ v sneguljčici skupnega s teorijo kulture in kuhanja. Na naslednjih predavanjih pa mi ne bo treba poslušati o metodi sous- vide in gledati slabih ameriških reklam iz 90ih na temo vakumskega pakiranja.
Lepo je, kadar so petki prosti in me študijsko delo pritegne ob slabem vremenu zunaj. ALi pa me melanholija zavrti v valček s pesmimiin knjigami in je tudi lepo.
Oktober je dober mesec za marsikaj in jaz sem se odločila, da bom melanholične jesenske popoldneve zraven knjižnjice, svojega dragega, kuhanja in sprehodov posvetila tudi telesni aktivnosti, tako bom od zdaj naprej pridno hodla na jogo in na pilates, morda pa se priključim še zumbi ali spiningu. Hkrati pa seveda ne morem zanemarit plezanja, ki ga že zelo močno pogrešam, čez vikend, si morda vzamem čas in se spet odpravim na steno.
In ker je jesen čisto primerna za pesmi in knjige, z vami podelim še pesem, v naslednji objavi pamorda slike sladic, ki smo jih pripravljali letos pri slaščičarstvu.

Ker se včasih samota prileže bolj,
Kot obleka narejena po meri.
In postane siv deževen večer
Lepo pomladno jutro.
Ko si v samoti ti,
Samo ti.
In si lahko,
Karkoli ostane.
Ko odložiš obleko
In si gol
In sam.
Čisto poseben.

Dom
Dom
Ki je tako daleč
Ki je tako blizu
Ki  je v meni
Ki izven mene čaka
Dom
Ki mu pravim dom
In dom
Daleč od doma
Dom
Kjer je ljubezen
In dom
Kjer so korenine
In kjer sem doma



ostaneš v mestu
kjer si se rodil
ali pa zbežiš v svet
da poiščeš svoje srce
svoje znanje
nove izkušnje
obkrožiš svet
da lahko rečeš,
da si doma. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar