ponedeljek, 26. november 2012

Vikend

In je minil še en vikend,
torej sem še malo bližje domu, no lešpe rečeno odhodu domov. Kmalu kmalu bom spet preletela morje in pristala v božično okrašenem Dunaju, komaj čakam, da spet razdelim objeme in poljube in se stisnem v objem tistih, ki jih pogrešam.
In da bom doma in bo toplo in moja psotelja ne bo več sama. Po cimetu bo dišalo v hiši in po smoli, ker tako pač dišijo sveže jelke, ki jih postaviš, za božično drevo.
Zajema me to vzdušje, ta vonj to občutje, tudi ideje za darila že zbiram, čeprav ne vem, kaj podariti ljudem, nekaj iz srca jim želim dati, nekaj samo za njih.

Ta vikend je bil nekoliko lenoben ampak tudi delaven. Včeraj sem odšla v kino in si končno ogledala novega Jamesa Bonda, vmes pa sem kuhala. VV soboto sem prirpavila juho iz sladkega krompirja z granatnim jabolkom, včeraj sem pripravla počasi kuhano jagnjetino s paradižnikom in zelenjavo in torto, ki se je spremenila v cake pops za mojega dragega, ker sem mu torto obljubila že septembra, pa je zaradi mnogih vzrokov ni dobil do včeraj.

Prilagam še fotografije, ker nisem ravno izvrsten fotograf, so fotografije takšne bolj površne in začetniške, ampak vsaj prikazale bodo, kar imajo za pokazat, čeprav morda ne v najlepši luči.

 Juha iz sladkega krompirja z granatnim jabolkom.
Cake pops.


Ni komentarjev:

Objavite komentar