petek, 2. december 2011

Ustvarjanje umetnosti

Na nek način študiram umetnost, harmonijo okusov in barv in struktur. Paul Bocuse je kuhanje povzdignil na raven umetnosti, no vsaj tako pravijo, čeprav so bili pred njim že mnogi, ki so kuhanje spreminjali v umetnost, Careme in Escoffier sta zagotovo med njimi.
In če študiram  "Kulinarično umetnost"( ja ta prevod je zgolj grob in direkten) na nek način ustvarjam umetnost s tem kar skuham, zato sem se odločila, da vam nekaj mojih "umetniških" sposobnosti razkrijem s fotografijami, ki niso ravno lepe, daleč od profesionalnosti, ampak namenjene portfoliu kot slikovna podpora receptu.
Če ste lačni, vam svetujem, da si fotografije ogledate po jedi, ker vas bo drugače morda kljub vsej nekvalitetnosti fotografij, zamikalo, da bi jedli kaj takšnega kot je na sliki. :)
 Sadna solata je bila naš prvi izziv. Prva ura Pastry classa je bila priprava sadja in nato sadne solate, tukaj je moj izdelek. :)
 Pečenje jabolčnega streussela in jabolčne pite.
 Ustvarjanje čokoladne dekoracije in prirpava krožnika za serviranje, v tem nisem kaj preveč uspešna, še 2 tedna časa, da se to spremeni, saj imam za izpit prav čokoladne dekoracije, oziroma eno določeno ( nekaj podobnega temu, ampak lepše.

Jabolčna pita s smetano, nekaj, kar me čaka na izpitu čez dva tedna, bo treba še malo vadit, tale je bila prva, v tretjem tednu mojega šolanja, saj ne izgleda tako slabo, kajne?
Slik je še veliko, zato bom december zapolnjevala s kakšnimi slikovnimi objavami svojih podvigov, nekatere slike so boljše od teh, ampak za začetek je dobro.

Ni komentarjev:

Objavite komentar