sobota, 16. februar 2013

Počasni februar

Ja, že dolgo nisem ničesar napisala, ker so mi lenobni dnevi med vikendi pri srcu in ker se sicer kar veliko stvari dogaja, nič posebnega a dovolj, da so stvari zanimive.  Kot prvo, službe na žalost nisem dobila v trgovini z vini, tudi nobenega klica iz drugih služb na katere sem se prijavla ni, ampak vsaj stvari za štipendijo napredujejo, morda pa jo dobim, siver prti koncu študijskega leta, ampak saj je vseeno, glavno, da jo bom imela.
Čas gre hitro in na faksu so stvari postale vsaj za odtenek bolj zanimive in dela je dovolj, da te zaposli za sproti. Predmeti ta semester niso ravno najzanimivejši, ampak recimo vinske študije so dobre in težke, ampak potem ko naredim ta izpit, bom morda lahko tudi sama kdaj kombinirala vino in hrano in se delala nadvse pametno ob okuušanju vina in njegovih karakteristikah.
Za prvi semester sem uspešmno opravila vse izpite in po enem mesecu dobila spodbudne rezultate, tako da upam, da bo tudi v drugem semestru vse potekalo gladko pa čeprav morda z odnosom do izpitov v prvem semestru, ko mi je bilo precej vseeno, v kolikor vse naredim.
Tudi valentinovo je bilo v četrtek, in čeprav mi je ta praznik ne preveč pri srcu, je vse enkrat prvič, tako sem prvič v svojem življenju praznovala valentinovo. Z dragim sva sicer "valentinovo" večerjo imela v torek, v četrtek pa sem spekla torto zanj in ob lenobnem večeru gledanja filmov, je bil dan kot vsak drugi, ampak torta pa je bila posebna. Zelo sem ponosna na svoj dosežek zato bom z vami podelila slike svoje "umetnine". :)
I je zmanjkal že v prvi uri o prejetja darila, tako da je torta dobra. :) No saj sem tudi sama probala in je dejansko dobra.




Ni komentarjev:

Objavite komentar