sreda, 8. februar 2012

Kulturni dan, ah Prešeren

Vesel dneva prost dan, vam želim. Naj bo poln kulturnosti, tudi kakšne poezije ali lepe slovenske pesmi. Slovenščina je čudovit jezik in moramo poskrbeti, da se takšen še naprej ohranja. :)
Prvič po vseh teh letih, sem 8. februarja morala v šolo, ampak je bilo fino. Kuhali smo ribe in jaz sem kuhala bouillabese, ki pa na žalost ni bil preveč dober.  Recept z vodo namesto ribje osnove je vse pokvaril, ker je bil bouillabese sam po sebi preveč voden in za moj okus premalo paradižnikast. Ni takšen, kot ga kuha Julia Child, narejen z veliko ljubezni in počasi. V 20 minutah pač ne moreš ustvarit takšne stvari, pa dobro, bo pa drugič boljši. :)
Z nestrpnostjo že pričakujem rezultate izpitov, danes smo dobili nazaj portfolio, ki je bil na mojo srečo dobro ocenjen - 80%, upajmo, da so tudi ostali predmeti tako uspešno opravljeni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar