sreda, 7. marec 2012

Cvetenje

Pomladno razpoloženje, pomladno vreme, pomladno hrepenenje.
Sončen dan, a mrzel in vetroven, primeren za poležavanje s knjigo v roki in smehljanje, ker je svet lep. Vse cveti in barve so malo lepše od tiste običajne sivine. Všeč mi je, da je vse v cvetju in da je ta semester prijetnejši in manj naporen od prvega, saj me bo lepe vreme verjetno z veseljem izvablo v park. Že kar nekaj časa nisem bila v parku, ali zaradi vremena ali pa sem počela druge stvari, tokrat sem se odločla, da grem v park takoj, ko bom lahko, morda že jutri, pred koncertom.
Sem že neznansko navdušena, saj grem jutri na koncert Yanna Tiersna in bom lahko uživala v dobri glasbi, čeprav se tja odpravljam sama, ampak saj navsezadnje grem tja zaradi glasbe ne zaradi česa drugega. Njegov zadnji CD je dober in sem vesela, da bom slišala njegovo novejšo glasbo, vseeno pa upam, da bi v svoj koncertni repertoar vključil tudi kakšno skladbo iz filma Amelie, ker ga pravzaprav poznam zaradi te glasbe.
In da ne pozabim tudi tega, da smo danes pri praktičnem pouku kuhali izjemno okusne stvari, ena najboljših ur, kar smo jih imeli. Jagnječje stegno z zelenjavo, dušeno v pečici za 3 ure je bilo okusno in tako mehko, da se je kar topilo v ustih. Jagnječji ragu je bil izjemno dober, meso mehko, dobro začinjeno in poleg vsega ni imelo tistega premočnega okusa po jagnjetini, zraven smo postregli pire krompir po receptu Joella Rebuchona, kjer daš na 2 enoti krompirja eno enoto masla, ampak verjemite, da je ta pire krompir zares dober in hudo nezdrav poleg vsega. Pripravili smo tudi v pečici pečen krompir, ki smo mu dodali slanino, čebulo in jušno osnovo, prav zares odlično.  Dober dan, z dobro hrano in vremenom, ki se sicer slabša, a je bilo vsaj nekaj časa neznansko lepo. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar