sreda, 6. junij 2012

Dom

Ko se v četrtek sprehodiš po prazni ulici, ker je ura 4 zjutraj, ti pa se odpravljaš na letališče in se v tebi budi tiho pričakovanje...
Sedem na letalo in opazujem rahel dež, ki pada zunaj. Komaj že čakam, da pristane v Grazu, pa čeprav sem komaj na letališču v Dublinu in vmes se ustravimo še v Frankfurtu, kjer na terminalu A preiščem vse trgovine in si ogledam veliko različnih izdelkov, prespim ure na neudobnih stolih in končno dočakam, da mine 6 ur in se lahko odpravim na boarding za letalo v Graz. Pristanek v Grazu in končno občutek, da sem že blizu doma, zelo blizu.
Ne glede na to, za kako dolgo pridem domov, zmeraj sem vesela, da pridem. Prvi dan je malo čuden občutek, da nisi čisto doma, ampak potem se spet vrne toplina in veselje, ker zmeraj spadaš v to mesto, v vrvež SLovenske ali Poštne ulice, v kavarne, ki jih tukaj v Dublinu neznansko pogrešam. To naše "kofetkanje" je ena zelo dobra stvar, tako sproščujoče prijetna. In da ne bi mislili, v 4 dneh odkar sem bila doma, sem uspela tudi "kofetkat".
Kot verjetno veste, sem prišla domov zaradi tega, ker se je moj veliki brat odločil, da se bo poročil in tako smo se v soboto zjutraj po vseh tistih ovinkih na koncu le uspeli prebiti do Idrije, kjer je na prekrasni lokaciji Kendovega dvorca potekala poroka.  Bilo je zelo lepo in bila sem vesela, da sem lahko bila del tega. Obred je bil preprost, ampak čustven, zabava po njem pa poroki primerna, z veliko hrane, pijače, glasbe in plesa.
Sama moram priznati, da sem uživala in upam, da so vsi ostali tudi. Morda sem se odločla, da se bom nekega dne tudi jaz poročila, saj mi je stvar poroke pravzaprav všeč, spremenila sem svoje mnenje o njej in priznati moram, da je pravzaprav dobra stvar.
Zdaj sem že nazaj v Dublinu in pridno hodim na prakso, komaj že čakam da mine. Me je pa danes razveselilo dejstvo, da v soboto delam dopoldne, kar pomeni, da lahko del rojstnega dne uživam in imam čas samo zase in za tiste, ki so mi dovolj blizu, da si želim z njimi preživeti rojstni dan. Ta rojstni dan bo drugačen od vseh stalih, ampak zna biti prav tako lep...

Ni komentarjev:

Objavite komentar