sobota, 12. maj 2012

Poletje, ki to ni

Maj, Junij in Julij naj bi bili poletni meseci tukaj, na Irskem. Na dobri tretjini maja, so temperature še zmeraj okoli 10 stopinj, oblačnost in dež kot po navadi. No, danes sije sonce, med gostimi belimi in svetlo sivimi oblaki. 
Zjutraj sem od veselja, da sem se zbudila v sončno jutro skoraj skočila iz postelje, na hitro pozajtrkovala in se odpravila na jutranji sprehod, po bližnji okolici, ki je še prej nisem prehodila. Odkorakala sem v neznano smer in prišla do lepo urejenih hišic, z drobno pokošeno živozeleno angleško travo. Malo drugačne ulice so bile, od tiste na kateri živim. Še zmeraj sive, z zelenimi zaplatami, ampak nekoliko bolj domače, vsaj na pogled. Ob pol desetih zjutraj, na ulici ni kaj preveč družabno, večina ljudi spi ali zajtrkuje, zgolj zagrizeni sprehajalci psov in tisti, ki se odpravijo na jutranji tek, so ob tej uri že aktivni.
Bil je prijeten začetek dneva, ki se nadaljuje z učenjem, ker me v torek in sredo čakata 2 izpita, nič kaj posebej zanimiva za učenje, to kar je zanimivo že znam, nezanimive stvari pa se trudim "napiflat", da bo izpit super in bom morda imela vse ocene nad 70%, kar bi zelo verjetno lahko pomenilo štipendijo za naslednje leto. In, ko smo že pri štipendijah, tudi za Ad futurino sem se prijavila in priporočeno pismo poslala prejšnji petek. Zagotovili so mi, da bo pismo prispelo do srede ali najkasneje četrtka in da ga v primeru, če me zanima kje je, izsledim s kodo na računu, kar na internetu. Včeraj je minil 1 teden odkar sem poslala in uspešno ugotovila tudi lokacijo moje prijavnice - 8. maja je prispela, niso se kaj dosti zlagali glede datuma, a na žalost Irska pošta še zmeraj ne loči med Slovenijo in Slovaško, zato se moje pismo trenutno nahaja nekje na Slovaškem in samo upam lahko, da bodo vsaj Slovaki dovolj pametni in ga bodo odposlali v Slovenijo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar