torek, 1. maj 2012

Maj

Prvi maj, praznik dela, ko se vsi veselimo, da bomo doma, da bomo leni in bomo uživali. Prvi maj, ki ga Irci sicer praznujejo, a ob ponedeljkih. Danes je torek in kakor vsak torek v drugem semsetru, tudi ta ni zapolnjen s predvanji, zato pa sem skoraj dokončala svoj portfolio, zdaj pa se odpravljam v dež, zunaj lije jaz pa se odpravljam v knjižnjico, da sprintam recepte za jutri, potem se odpravljam v restavracijo, v kateri bom opravljala prakso, da se vse dogovorim in moram priznati, da me je neznansko strah tega in še nervozna sem, ne vem kaj narediti, kaj reči, verjetno premočena od dežja pridem v "fancy" restavracijo ali pa tudi ne, ne poznam te restavracije, ne vem kaj reči o njej. Danes bom dobila prve občutke in prvo mnenje, upajmo na pozitvno, pa bomo videli!
Kot sem omenila na začetku, Irci prvi maj sicer praznujejo, ampak, če le ta ne pade na ponedeljek, ga preprosto prestavijo na prvi ponedeljek v maju, torej mi imamo prvomajski prost dan 7. maja, ker je ponedeljek. Čisto preprosto, malo nelogično, ampak naj jim bo,  vsem v SLoveniji pa želim, da izkoristijo verjetno lepo prvomajsko vreme in užiovajo sonce še namesto mene.

Ni komentarjev:

Objavite komentar