torek, 22. januar 2013

Brezdelje

Izpiti so z današnjim dnem končno za mano, prejšnja dva tedna sta bila precej stresna in vsekakor ne moja najboljša, danes pa sem imela še ustni izpit iz španščine. Mislim, da je vse odpisano in opravljeno v povprečju dovolj dobro, da izpite naredim, že sama pa vem, da nekega presežka glede ocen ne smem pričakovati. Malo mi je zmanjkalo motivacije, ne vem točno, kaj si sama želim in česa ne, zato pa sem med učenjem občutila veliko nemotiviranost in nejevoljo, do vsega.
Ta teden, služi kot premor med izpitnim obdobjem in začetkom drugega semtra in pri meni služi absolutno samo temu, da sem neskončno lena in ves čas utrujena. Danes je nekaj časa na drobno snežilo in ravno v tem času sem se odpravljala v različne knjigarne po mestu in iskala službo, na žalost z ne ravno veliko uspešnostjo. V eni knjigarni sem pustila življenjepis, v ostalih so me zavrnili, ker ne rabijo ljudi. Prav tako sem se prijavila še za delo v kavarni in za delo v specializirani trgovini z vinom, morda pa kaj od tega obrodi sadove.
Saj še nisem obupala, malo bom preverila različne knjigarne po mestu, ki jih morda še sploh ne poznam in morda se mi kje nasmehne sreča, do tačas pa se bom odpravila še kam drugam in poskušala vsaj svoj življenjepis pustit v njihovih predalnikih. Ta sistem iskanja službe mi ni nič kaj všeč, ker imam ves čas občutek kot da sem obupan človek, ki prosjači zato, da mu dajo delo, saj vem, da je tukaj takšen način običajen, ampak se ob vsem skupaj ne počutim preveč lagodno.
Mi je pa skoraj uspelo prebrati čudovito knjigo , ki jo berem. Spet je Murakami, tokrat 1Q84. Na koncu druge knjige sem, morda mi uspe dokončat tretjo še preden se  drugi semester začne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar