ponedeljek, 7. januar 2013

Novo leto

In je znova novo leto. Po božičnih praznikih doma, sem spet na Irskem in se učim za izpite. Enega sem odpisala danes, še 4 me čakajo.
Vsak naredi sklepe in zaobljube, kaj bo počel v novem letu in tudi jaz sem jih. Ena izmed njihje tudi, da bom poskušala bolj redno pisati blog, zadnej čase nisem bila nič kaj preveč pridna na tem področju, a kaj, ko velikokrat ni stvari ki bi jo bilo vredno omeniti.
Ampak novo leto bo polno kakšnih novih priložnosti, vsaj upam in če bo vsaj malo sreče, bom našla kakšno študentsko delo, ki bo zanimivo in zabavno in bom v njem uživala. In še en načrt vam lahko razkrijem, želim se naučiti nemščine, ker bi to pripomoglo pri praksi naslednje leto.
In ja, pravzaprav nimam ničesar, kar vam bi napisala, zadnji dnevi so bili zaposleni s poslavljanjem in pakiranjem in nekaj malega učenjem, ker sem danes po svojih občutkin ne tako zelo dobor odpisala izpit in bomo videli, če ga bom morala avgusta morda še enkrat, Upam, da ne.
Vrnila sem se v oblačno in deževno vreme, ki je takšno kot po navadi, čisto nič posebnega. Od praznikov sem namesto polna energije utrujena zato se moram hitro spet spraviti h kakšenmu športu.
Zdaj pa se grem učit, da bo vsaj naslednji izpit dober.

Ni komentarjev:

Objavite komentar