sobota, 19. maj 2012

Leto

Prvo študijsko leto je že skoraj za menoj. Izpiti končani, praksa še čaka- začetek v torek ob 9. Bomo videli, kako bo šlo, nekaj nervoze je prisotne, 5 dni na teden po 8 ur. Tako odraslo se sliši, prakso imam, občutek pa je enak, kot bi imela službo, v katero bom hodla od torka za nedoločen čas, čeprav traja v resnici samo 4 tedne.
To študijsko leto je bilo zanimivo, poučno, razburljivo, na trenutke težko, a veselo in prijetno. Septembera sem prišla v sončen dan, ki je Dublinu pridal nekaj lepote, s strahom, razburjenjem in pričakovanjem, sem pri the SPire čakala bodoče cimre, sprva so se zdeli prijetni in neproblematični, kasneje se je iz tega prelevilo nekaj težav. Moja cirma je bila dobra, prijazna in pozorna, ampak ostali na žalost niso bili takšni.  Na srečo sem se po 2 mesecih preselila. Novi cimri, nova hiša, veselje. Po selitvi, je šlo vse navzgor. Pred tem sem bila nesrečna, nekoliko depresivna in nerazpoložena, tokrat pa je bilo dobro, imela sem prijatelje, imela sem dobre cimre in svojo sobo. Izpiti prvega semestra so me skrbeli, pa je bilo super, drugi semester je minil, kot bi samo trenil z očesom.
Biti študent je super, biti študent v tujini, zanimivo in polno novih izzivov, sama nase sem ponosna, da sem se uspešno spoprijela z njimi in upajmo, da se bo tako nadaljevalo še pri praksi in pri ocenah drugega semestra, potem bi imela vsaj možnosti za štipendijo, za drugo leto.
To študijsko leto je prineslo marsikaj, veliko sem se naučila v vseh pogledih in lahko sem samo srečna, da imam možnost za študij tukaj na Irskem, ker je kljub slabemu vremenu fajn, šola je super, ljudje tudi in marec mi je prinesel še dvojino.


Ni komentarjev:

Objavite komentar